Usługi remontowo budowlane

Nie martw się więcej o jakość realizacji prac

Instalwell zajmuje się szeroko pojętymi usługami remontowymi i budowlanymi

Nasze usługi

Realizujemy niemal, że wszystkie prace budowlane, remontowe oraz elektryczne. Nasi sprawdzeni partnerzy zrealizują dla Ciebie pozostałe prace.

Łatwiejsze niż myślisz

Jakie mamy doświadczenie?

Nasz zespół jest doskonale wykwalifikowany. Stawiamy na komunikację między ludźmi, zaangażowanie, kreatywność oraz solidność i terminowość. 

Firma Instalwell rozpoczęła swoją działalność, wychodząc na przeciw wysokim wymaganiom kontrahentów w dziedzinie usług remontowych, montażu instalacji elektrycznych, alarmowych, monitoringu, pomiarów oraz wszelkich rodzajów monterskich wymagających odpowiednich uprawnień wysokościowych wraz z obsługą specjalistycznego sprzętu.

Dlaczego warto?

To proste!

Jak to działa?

Krok po kroku do realizacji celu​

1. Konsultacje

Nasz specjalista przyjedzie do Ciebie, aby ustalić zakres prac.

2. Wycena

Przygotujemy ofertę i potwierdzimy termin realizacji w oparciu o zebrane wymagania.

3. Umowa

Twoja akceptacja oferty będzie już ostatnim krokiem przed rozpoczęciem prac.

4. Realizacja

Podejmujemy realizacje zlecenia - tak jak wszystko zaplanowałeś.

Twoje marzenie. Nasza misja.

Co otrzymasz dzięki Instalwell

Więcej czasu, mnie zmartwień

Który przeznaczysz na planowanie swojego remontu, budowę domu, czy zmiany w projekcie, lub na co tylko zechcesz.

Oszczędność pieniędzy

Które możesz wykorzystać na dodatkowe zmiany w swoim projekcie, inwestycję czy na eksperymentowanie z nowymi pomysłami dzięki którym będziesz zadowolony jeszcze bardziej.

Masz dodatkowe pomysły?

Poszerzaj zakres realizacji swoich pomysłów w trakcie ich realizacji. Dostosujemy się do panujących zmian oraz pomożemy nakierować Cię na te odpowiednie.

Pełna transparencja i kontrola

Zlecenie prac firmie budowlanej nie oznacza utraty kontroli nad twoimi planami czy tym co się dzieje, naszym celem jest to, abyś ty nie musiał na to poświęcać swojej pracy.

Znajdź odpowiedź

Na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Oddelegowanie magazynu do zewnętrznego partnera jest rozwiązaniem dla każdego biznesu zajmującego się sprzedażą wysyłkową, niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz, czy twój sklep realizuje już powyżej 10 000 zamówień miesięcznie.

Fulfillment pozwala skupić się Tobie na rozwoju biznesu bez potrzeby posiadania i dbania o własny magazyn.

Jest to usługa pasująca zarówno dla tych, którzy sprzedają w dropshippingu i zastanawiają się nad zatowarowaniem jak i dla tych, którzy już posiadają własny magazyn od dłuższego czasu.

Fulfillment jest również idealnym wyborem dla przedsiębiorców, którzy nie znają się na procesach logistycznych czy zatrudnianiu pracowników magazynowych.

Fulfillment pozwoli Ci zredukować ilość obowiązków, które musisz wypełniać.

Oddelegowując swoją logistykę do zewnętrznego partnera jak Mindpack nie musisz przejmować się takimi problemami jak urlopy, L4, sprzedaż sezonowa czy szkolenie pracowników.

Fulfillment to też oszczędność czasu i pieniędzy. Bardzo często sprzedawcy potrzebują wynajmować magazyn większy niż ich aktualne potrzeby, aby za chwilę nie musieć zmieniać magazynu czy zatrudniać większą kadrę, aby utrzymać „bufor” w przypadku losowych sytuacji jak choroby czy wypadki.

Wybierając fulfillment zachowujesz pełną transparencje i kontrolę nad obsługą zamówień dzięki sprawnym procesom Mindpack oraz wykorzystywanemu oprogramowaniu.

Najważniejszą korzyścią jednak jest to, że pozbywasz się zmartwień i zyskujesz czas, który możesz poświęcić na to co najważniejsze dla rozwoju Twojej firmy.

Wyróżnić możemy trzy etapy, na których szczególnie warto rozważyć przejście na fulfillment:

1. Jesteśmy początkującym Sprzedawcą, który dopiero zaczyna sprzedaż w Internecie lub do tej pory sprzedawał w dropshippingu i nie chcemy uczyć się procesów logistycznych i wynajmować własnego magazynu.

2. Jesteśmy średnio-zaawansowanym Sprzedawcą z własnym magazynem i kadrą, ale doszliśmy do momentu w którym poświęcamy conajmniej 50% swojego czasu na dbanie o magazyn i wysyłkę paczek zamiast na skalowanie biznesu.

3. Jesteśmy bardzo zaawansowanym Sprzedawcą z ułożoną logistykę i strukturą organizacji i szukamy sposóbu jak możemy zoptymalizować procesy i koszty.

To zależy od ilości towaru, który musi zostać przyjęty na nasz magazyn. Jednak w większości naszych klientów nie zajęło to więcej niż 2 dni robocze.

Posiadamy API dzięki któremu możesz wykonać integracje na własną rękę przy naszym wsparciu.

Nie. Nasze procesy są skalowalne i gotowe na obsługę sprzedaży sezonowej, sprzedaży w trakcie Black Friday, Cyber Monday czy przed świętami Bożego Narodzenia.

Tak. Zapewnimy Ci kompleksową obsługę i opiekuna, który przeprowadzi Cię kompleksowo przez cały proces oraz wdroży w nasze procesy i narzędzia.

Wspólnie przeanalizujemy Twój biznes i zaplanujemy bezpieczny moment na przejście na zewnętrzny magazyn, aby Twój biznes na tym nie ucierpiał.

Będzie on twoim stałym punktem kontaktu i pomocy. Celem fulfillmentu jest to, aby zabierać Tobie zmartwień, a nie ich dokładać.

Nie. Dzięki opiekunowi oraz systemowi masz dostęp do informacji o wszystkich zamówieniach i towarze na naszym magazynie.

W każdej chwili możesz sprawdzić co się dzieje z konkretną przesyłką, a gdy coś będzie Cię niepokoić to możesz skontaktować się ze swoim opiekunem.

Zacznij od zdefiniowania z jakimi problemami mierzy się Wasza organizacja.

W następnym kroku przeanalizuj jakie są skutki nie rozwiązania tych problemów i jak to wygląda w liczbach.

Przykładowo, jeżeli dzisiaj tracisz koszyki zakupowe z uwagi na zbyt wysoki koszt dostawy, to zastanów się ile więcej zarobiła by Twoja organizacja, gdyby korzystając z partnera logistycznego mogła obniżyć na tyle koszt przesyłki, aby odzyskać miesięcznie 20% porzuconych koszyków.

Przygotuj więcej takich przykładów, dlatego że do osób decyzyjnych, których czas jest ograniczony dane przemawiają najbardziej.

Pamiętaj o tym, że zawsze możesz zwrócić się do Mindpack, a my pomożemy przygotować Ci strategię i techniki jak przekonać osoby decyzyjne w Twojej firmie do fulfilmentu.

Mindpack obsługuje zwroty przesyłek, jest to dodatkowa usługa w ramach naszej oferty.

Podczas przyjmowania zwrotów weryfikujemy kompletność zamówienia oraz jego stan. W kolejnym kroku informujemy sklep o przyjęciu zwrotu na magazyn oraz o jego realnym stanie.

Tak, bez dodatkowych kosztów możemy obsługiwać przesyłki w ramach umowy kurierskiej Klienta.


Tym sposobem możesz obniżyć dotychczasowe wyższe koszty za spedycję.

 

Wypełnij formularz kontaktowy, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.

Od bezstresowych remontów już tylko dwa kliknięcia!

Dołącz do grona klientów, którzy cieszą się niższymi kosztami i mający więcej czasu na to co lubią najbardziej.

Jakie prace możemy wykonać dla Ciebie?